Positiv känsla ;)

Är nyss hemkommen från Pärlby. Tog med Karetino och red honom lite innan träning nummer 2 , han kändes lite mör efter gårdagen, men ändå helt okej. Red honom inte så länge alls. Bara kände igenom lite, flyttade undan åså. Han frustade nöjt när jag travade av honom :) Sen fick han stå i gäststallet medans jag hade lektion. Gick hur bra som helst! Härliga häst <3


Lektionen gick också bra. Denna gången var dom 4 stycken som red. Ja tycker det gick bra för dom, och det var väldigt roligt :) Får en sån positiv energi när jag tränat och det gått bra och haft träningar och eleverna är nöjda! :) Toppen kul är det! Önskar jag kunde få jobba med det faktiskt =P



Nu ska jag hämta pizza hehe.. =P Sen blir det en tidig kväll för våran del. Mattias ska upp tidigt och jobba, jag dock ska ju köra natt nästa vecka.
Ni kanske får veta senare vad jag och karln gjorde under dagen idag.. Mkt att fundera på är det iaf (:




            / Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0