nicke nyfiken

Longerade Nicke idag en sväng också. borstade o pysslade lite. :) 
Blev dock inte så jättelänge men det är då bättre än att han bara ska stå. klockan blev sent o jag var tvungen o åka hem.menmen:)

i morgon rider Emelie han förmodligen om hon får tid, och jag hoppas de e okej för emma. men känner på mig att de borde vara de. emelie vet ju vad hon gör..:) det blir ju bara dressyr så de borde gå bra. 
annars får jag ta en halshuggning när emma kommer hem... x) :O 
när hon ändå kan o vill så tycker ja de borde vara lugnt :) nicke blir nog glad :) 

Igår hade han rullat sig i lera o va.. ja.. väldigt lerig! haha :) lortis, men de fixa jag! ;) 

på söndag kommer emma hem, saknar henne! :) de tror jag nicke också gör :) 







slänger upp lite bilder från när jag red nicke för ett tag sen. :)


/MALIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0