nerverna utanpå

Idag blev de en tur på sune the man, med nerverna utanpå o spänd som en ja vet inte vad. kanske för jag trotsade vildsvinen o tog den vändan ändå(ja vi överlevde!;)).
om han kände min pyttelilla nervositet över äckliga vilda grisar kommer de nog gå skitbra på våran första tävling ihop.

nerviga sune o nervösa malin! yeah!


så vi fick jobba mer på en lugn o fin sunelur ist för kondition. gick bra tillslut och när vi nästan var hemma igen tog jag galopp på en åker för o få en bra känsla! tog vänster galopp eftersom han inte gärna ville fatta den häromdagen. det gick bra o han var lugn, fin o rund. :) 

så oavsett hur dålig dag man kan ha ibland är de ju viktigt o avsluta med en bra känsla, o de fick vi. :)
Nu ska jag laga mat. en riktigt svår måltid = hamburgare..
/Malin
vad trevligt att min sune o emelie blev med som dagens failbild på ponnysanning dessutom! :) tummen upp! ;) 
och faktiskt så var ju bilden riktigt rolig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0