Nattinatt

Dagens Hiss: Fler såna här dagar! Man skulle ha jobbat med att rida andras hästar istället :) De är för roligt de!
Dagens Diss: Att mina vita ridbyxor ligger i tvätten! Vad gör dom där egentligen? Dom skulle ju ligga i garderoben nytvättade, ihopvikta och bara vänta på mig. Men icke! Dom ligger och smutsar sig i tvätt högen *ååå* Vart är mamma nånstans? ;)

 
Nu är det dags för mig att gå upp och duscha och sova :) Kan ju inte kräva prestationer av hästen om inte ja själv är i form för de ;) Halv 5 ringer min klocka tror ja minsan!



Tror både jag och Pim saknar Sillan. Skimmeln på bilden alltså.Dom fann varandra väldigt snabbt dom två tjejerna <3 Sötnosar!

                / Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0