Myskväll!

Karln kom hem, vi fick i oss lite mat och nu sitter vi och tittar på en film (:
Om sanningen ska fram så är mitt humör inte på topp efter dagens tävling. Men jag kan inte göra mkt åt saken just nu. Tur för Pim att hon är så söt <3

Dimmit värre var det imorse iaf =P

Imorgon väntar ridning på Pim & K. Ska hämta lite saker på affären från hööks som ja beställde förut. De kom i fredags. Får se om jag hämtar det före jag rider K, om ja ska prova gagbettet på honom. Det visar sig (:
Sen vid 3 har jag första hopplektionen i Pärlby och vid 5 har jag en andra hopplektion. Tråkgit nog verkar det vara få ekipage i båda grupperna. Det är lite synd det.. Är roligare när det är flera, så det blir en hel grupp.
Men det blir ju såhär när de är spridda träningar, inga fasta platser. Jag hoppas det flytar på mer och att fler vill träna regelbundet, annars tappar man lite motivationen när folk inte är intresserade =P
Men än är den inte borta på långa vägar :) Allt känns väl lite hårt just nu bara =P

Älskar min guldklimp <3 Ångrar inte en sekund att jag köpte honom <3

            / Emelie

Kommentarer
Postat av: elina

hoho nu va de negativ stämning här :) upp med humöret, dåliga dagar har vi alla :)

2011-09-18 @ 07:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0