morron!

småseg morgon. men imponerad av mig själv när jag vaknar av mig själv vid åtta utan o ställa klockan, typ jämt! Johan åker till jobbet ungefär halv sju o jag somnar om. men vaknar ändå, skapligt! 
jäkligt bra de när ja e så trött o glömmer ställa min klocka. hah! 




Idag blir det genomridning av dressyrprogrammen! 

Fick veta en sak igår om KM-ettorna. Då blir man ju ännu mera taggad o få vinna de! :) 


Packlistan är skriven. 
Dressyr idag, vilodag i morgon. ev liten skrittpromenad. 
det passar utmärkt för då hinner jag packa allt jag ska ha, smörja m.m. 

Dags o kila, hejdå! 
/Malin


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej!

Det var jag som kom i rasande fart på vägen mellan Skärsjö och Hovgården när du skrittade din fina fux haha, hoppas jag inte skrämde dig, hade lite bråttom till stallet nämligen. Kände igen dig för jag har varit in här och kollat, din häst är jättefin! :) Känner din syster emelie litegrann från ULK. :)

MVH Elin

2011-09-29 @ 23:11:16
URL: http://ryttargladje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0