Mörker? nej tack!

Under dagen som gått har jag bland annat vart och hjälpt Malin lasta Sune, tänka sig det går bara bättre och bättre! Duktiga ponny ;)

Malins fina åådi och en lånad transport :)
Dessvärre hann jag inte stanna länge hos syster.. Hade brottom hem så jag hann hämta lite hinder så jag kunde hoppa Pim hemma :)
Tidigare på dagen har jag handlat massa prylar till stallet åsådär. Inte roliga häst saker, utan tråkiga bygg och el saker =P Karln har varit så duktig idag å fixat lite lyse på min lilla ridbana :) Blir perfekt i höstmörkret de!

Lite skeptisk Sunelur.. men otroligt mycket lugnare än tidigare gånger :)

Igår fick jag ett paket på posten.. Det är alltid kul :D

Nyfikna? ;)

      / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0