Mkt planerande

Äntligen är jag här och kan skriva ett inlägg :) Jag borde verkligen köpa mig en bärbar dator så att jag kan uppdatera oftare. Nåväl, idag har jag och Bamse stått på verkstad, så jag har därför haft rätt så mkt tid på mig att sitta och fundera och planera.
Bland annat datum för träningar nu i september, i både hoppning och dressyr. Har även planerat inför Km som vi i Sunnansjö RS ska annordna den 1-2 okt! :) Har pratat med Anna som äger Pärlby, hon ska vara dressyrdomare. På lördagen blir det dressyr i Pärlby och på söndagen blir det hoppning i Sunnansjö :)
Hoppas på två super trevliga tävlingsdagar!

Jobbdagen vart dock ganska lång, kom hem sent så vart en barbacka skritt-klätter tur på K :) Annalena följde med på Pim. Det var kanon det, fick jag ut båda hästarna (:

Dagens Hiss:Fredagen närmar sig, sen är det helg :D massa kuul!
Dagens Diss: Till folk som blir alltför stora på sig. När dom blir "lite varma i kläderna" så ändras plötsligt allt, då vet dom minnsan allt å blir som nå besserwisser. Ursch på er! Kom ner på jorden istället och va normal! Snacka inte skit och sköt ditt eget liv! Dom flesta klagar också massor på andra, men man ska inte klaga när man inte är ett dugg bättre själv. Folk borde tänka sig för mer på vad dom säger. Det är inte bra att bli "för stor på sig". Fy!



      / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0