Mega stor boxgardin..

Åh jag trodde jag skulle göra syster såå glad idag.. fick ett sms från DHL att jag hade saker att hämta på lilla affärn i byn.. =O Åker och hämtar det  och... hum ja dom täckerna va ju inte alls med =S Det var mitt tävlingspaket som kom, men jag beställde ju det samtidigt som systrarnawester-täckerna.. Mysko! Har mailat dom å frågat när dom andra sakerna kommer egentligen.. (:
Jag fick iaf, en luva, ett schabrak m Emelie Wester broderat, ett ridtäcke m samma brodyr och en boxgardin m mitt namn + en hoppande häst. Men herre gud va stor den va! =O Provade å satte upp den på Pims box å hjälp.. Heh.. Bild kanske kommer.. Snygg är den ju, men vet inte hur ja ska göra riktigt :) Allt är marinblått med gul kant, typ sverige färger och brodyren är i guld :) Snyggt tyckte jag ;)


Nu har jag fått i mig lite lunch, tänkte traska ut till stalelt och rida mina underbara pollehästar ;)
Väntar nog med en tills Elina kommer tillbaka till stallet så vi kan ta sällskap! 

              / Emelie

          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0