Matdags (;

Sitter och väntar på att karln ska komma hem =P Maten är klar faktiskt så nu kan han inte gnälla om att jag var sen iaf haha!
Kom på nu att jag har ju lite bilder och filmer från hoppningen igår. Annalena var med och hjälpte mig och när jag red så var hon fotograf ;) Känns lite lyxigt när någon är med och tar kort på en haha!
Får se om jag hinner lägga upp det idag.

Karetino skötte sig iallafall bra på träningen, hans svaghet är när det blir kombinationer på diagonaler. Det är något som vi måste jobba på. Även att han måste ta skänkeln snabbare, när det blir jobbigt orkar han inte riktigt och då kan han bjuda på lite protest, typ bock språng eller så. ( men han är ju "bara" bäbis haha) Okej. Skärpning. Det måste vi jobba på så att det blir bättre. Han måste bli kvickare, får mer "go" i sig. Jag har lite övningar på lager så vi ska träna på massor ;)


Nu kommer karln! Matdags ;D potatisgratäng, nå pepparkött å bea sås (:

               / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0