markarbete i paddocken

Sådärja! nu är jag tillbaks. dagen har varit fullspäckad med en tidigt början på jobbet. därav inget inlägg i morse. 


men efter jobbet så åkte jag till pappas jobb o hälsade på. tänkte bara fylla på med luft i däcken, men sluytade med att jag tvättade bilen och fälgarna. så nu är den ren o fin!:) på utsidan iallafall.. 
efter det åkte jag och lämnade tillbaks sadeln jag provade i skäve. 

sen stallet! :) mockade o grejade, snackade massa med emma i vanlig ordning:) 
Sen red jag Sune på ridbanan och emma tog kort! :) 


vi red lite markarbete. galoppbommar på en volt, och även ett litet kryss på den volten. 
i början var han väldigt på och lite smått svårkontrollerad. sen gjorde vi så vi tog galoppbommarna i galopp, bröt av till trav o tog krysset i nästa varv. på såsätt fick vi mer kontroll och sune höll bra fokus på hindret/bommarna mycket bättre. fick han i mjuk o fin galopp/trav  :) 

Kommer bilder i ett senare inlägg! 
Men ni kan få ett litet smakprov..:) 



/malin

Kommentarer
Postat av: Emelie

Upp med blicken syster ;)

2011-09-08 @ 21:35:18
URL: http://systrarnawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0