Många tankar och funderingar

Snälla Elina hade mockat och fyllt vatten åt mina hästar imorse :) Tack å bock ;) Hade en hopplektion i Pärlby på morgonkvisten, måste erkänna att ja va ganska trött, men det gick bra när man väl kom igång :) 3 stycken ekipage var med och hoppetränade. Tycker ändå att det gick bra för dom alla (;

Strul är det på mitt jobb, nu verkar det som att vi ska ligga borta och sova, vilket inte alls fungerar för mig. Och det vet dom ju om.. Nu ska jag sitta och åka min skruttiga bil ända till Lima för att byta skift och så ska kollegan köra den hem till borlänge :( Jag hoppas för allt i världen att stackars lilla bilen håller ihop!! Blir skapligt irriterad på allt krångel!


Killarna har fått en rundbal i hagen nu :) MUMS tyckte dom ;)
Ska väl ta å laga lite mat då iaf. Kommer ju ta typ två timmar att åka till lastbilen å byta skift *morrar* ! Så lär ju inte hinna mera hemma idag suck :( Ge mig ett jobb där jag får jobba med älskade hästar istället <3

           / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0