Lurviga hästar?

Karetino börjar iallafall att bli väldigt lurvig.. Han har aldrig blivit klippt någon gång, så det kan bli spännande =O
Jag hoppas att han håller sig på mattan, är så svårt att få klippningen bra annars =P Har iallafall varit och köpt nya skär till klippmaskinen idag. Är väl inte riktigt dags än, men snart så!
Pim hade helelr aldrig blivit klippt innan jag gjorde det. Hon tycker det är lite läskigt, men det brukar gå bra :) Hon blir förbannad när man är typ nere på benen och under magen, men att bli klippt i ansiktet går bara haha knasiga häst :)

Får se hur många andra som hör av sig denna höst/vinter och vill ha sina hästar klippta :) Jag brukar hjälpa andra med det, dock på egen risk! haha (: Men alla som jag klippt hästar åt har blivit nöjda iaf.

       / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0