Lite uppdatering om dagen..

Godkväll! Idag har det verkligen varit fullt upp! Ögonen står i kors på mig tror ja minsan =P
Ni får hålla er tills imorgon med att se film från tävlingen åsådär. Jag är iallafall såå nöjd med älskade K :D
Under bara häst <3 Petade ett hinder i 90:n och rev två i 1m. , men är nöjd ändå ;)

När jag kommit hem höll jag och Annalena på i stallet och fixade massor, städade och grejade :)
Senare på eftermiddagen kom min nya hyresgäst :D Kanske kan ta en bild på dom imorgon får se.. POllehäst verkar trevlig och ägaren också :) Alltså, det visste jag ju redan, hon tränar för mig nämligen ;)
På bilden nedanför syns dom i bakgrunden! Elina och Cisco :) ( tror jag hans namn stavas iaf...)

Sen städade jag, lagade mat och fixade med allt möjligt. Ännu senare kom Emma förbi en sväng å pratade, så som bara tjejer kan :)

ne ojoj lessen att det inte blir mer bloggande idag, försöker ta igen det imorgon. :)
Jag känner mig som en fyrkant och då är det dags att gå och sova haha..

           / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0