Laga hovar med silvertejp?

Godförmiddag gott folk :)
Nu är jag snart på väg mot lilla affären i byn för att hämta mitt paket från hööks. Det är nog ett ganska litet paket.. å med lite halvroliga prylar bara =P Längtar tills paketet från exklusive horsewear kommer :D *gillagilla*
Sen när jag kommer tillbaka ska jag fixa klart stallet, hann inte göra det innan karln ville dricka kaffe, sen tänkte jag rida Mr K :) Blir nog en relativt lugn tur eftersom han har så lösa skor! Tror ni man kan tejpa fast dom med silvertejp? haha :) Dom sitter ju fortfarande kvar, men bara sådär lite extra liksom.. Ni vet väl att det som inte går att laga med silvertejp- DET är trasigt! ;)

Nu hinner jag inte filura mera här på datorn just nu :) Kommer in sen å ska planera mera för dagens träningar.

        / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0