konditionsträning = jagas av vildsvin??

Ny vecka, nya tag! en extra veckas prov på sune. det är ju som sagt bara för veterniären inte kunde igår så de fick bli en vecka till. jag är rätt så säker annars..;)
Funderar om vi ska köra på lite intervaller/kondition idag. finns en jättebra, lång grusväg uppe på Hovgårdsklack, eller nedanför typ.
Jättelänge sen jag red där, för dom säger att de ska vara vildsvin i dom skogarna..:P
det är väl inte precis "the dream" o möta en flock vildsvin.. hujedamej!

annars så är ju grusvägen perfekt för sån träning, bara den inte är för hård.
får grubbla på det över dagen! :) 


ja,jag tycker då iallafall den här bilden ska klassas som fail.
jag var ju inte med alls!
så de va jag som klanta till de, inte sune! :)
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0