irriterande.. + knasig Sune!

Jag har fortfarande inte fått grejerna jag beställt från exklusiv :( muu! Jag hoppas verkligen dom kommer imorgon.. *suck* Vill ju ge Malin hennes present ju!
Vi måste få dom till km så vi kan vara lika haha ;)

---------

Bjuder på lite bilder från den dagen då jag var och hjälpte Malin i stallet, när hon jobbade sent. Sune tyckte visst det var skönt att bli kliad på halsen och visade det på ett skapligt lustigt sätt! Nog för att han är lite kort i rocken till vardags, han vart ju som en shetlandsponny när han gjorde såhär!!





Jodå Sune, jag gillar din still =} Men gör de bara när ingen ser ;)

           / Emelie

Kommentarer
Postat av: malin

haha sööt! :D

2011-09-22 @ 21:28:01
URL: http://systrarnawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0