Inte förvånad..

Dåså, var jag hemma igen :) Mr K har skött sig även idag! Duktiga lilla häst <3 Kändes bra, lite lång å loj i början men blir så mkt bättre när man börjar rida ordentligt ;) Och jag tror jag, john och även andra som sett honom flera gånger ser framsteg för varje träningstillfälle som går :D Super roligt!

Berättade för John om resultatet från helgens tävling, han log och svarade att han inte var förvånad (: haha lustig kommentar ^^ Vi var även överens om hur jag ska göra på lördag (;

Det vart som sagt lite suddiga bilder, men Malin försökte iallafall ;) Tack för att du följde med och hjälpte mig syster <3


Det enda egentligen som är hans svaghet är när det är kombinationer  ur sväng. Som den som stod snett igenom idag. På rakt går det bra, han hoppar mur, vattenmatta osv helt utan problem. Men det kommer nog att bli bra det också, med mer träning så att han blir stadigare och inte vinglar så mkt :) Givetvis hänger det mkt på mig också- Glöm Inte Benen! Men trots allt så är han ju "bara" 4 år. <3


                 / Emelie

Kommentarer
Postat av: Gotlänning

tack! de gick inte så bra ;P

haft en bra dag ? :)

2011-09-07 @ 21:38:55
URL: http://gotlandsryttareen.blogg.se/
Postat av: emelie

sv: tack så mycket! :)

2011-09-07 @ 21:45:06
URL: http://fjordyy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0