hemmagjorda titthinder

nyäten o belåten! 

Hoppade lite idag. Det gick bra! 
hade lite hemmagjorda titthinder. det är bara fantasin som sätter gränserna! 
gjorde ett kryss med tunnorna o hinkar som infångare.
ett räcke med tysklandsfilten över ena bommen, lite muraktigt.. stora koner som infångare.
och en oxer med ett blått regntäcke under, vattenmatta? :) 

Han var duktig! tittade inte överdrivet mycket. man fick hålla om litegrann så gick de galant, men han tvekade aldrig!:) På fredag blir de riktig mur och vattenmatta, spännande! 



det "negativa" med dagens träning... flytta undan för  vänster skänkel! man får ha tålamod o vara envis. men det gick tillslut, något vi får jobba på:) 


Det negativa med mig som jag vet att jag måste jobba på! att jag blir distraherad o nervös när folk tittar på, sjukt jobbigt.. jag tror ja blir rädd vad alla andra ska tänka o tycka. väldigt dumt jag vet och måste träna bort det! när jag är själv med emelie/emma går det mycket bättre. knas..:/
var även del av de som gjorde att de tog längre tid o lyckas få han o flytta undan vänster skänkel.. menmen! 


I slutet gjorde vi en liten bana med kryss, räcke sen oxern. duktiga häst! :) 


Sen var jag nära min första avramling! haha :) 
Det va inte värre än så att jag tänkte vi skulle ta ett till galoppsprång innan oxern en gång, men de tyckte inte sunelur så han hoppade iväg, o jag efter. ;) landade så knasigt så då bockade han lite och jag vet inte riktigt vart jag höll hus, haha. trodde verkligen ja skulle trilla av men ja lyckades få tillbaka sitsen o balansen o satt kvar i sadeln!:) duktiga jag. tror inte sune riktigt förstog va jag höll på med där uppe, hihi. 




Ensam är stark!





/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0