Här har vi lösningen!

Kom precis på den ultimata lösningen för syster min. hennes stoora problem om vilken häst hon ska ta på hubertusjakten. Jag vet!! :) 

Det är bara att gå till något labb och klona dig, hur lätt som helst! :) 
sen va du ska göra med emelie2 efter är en annan sak.

mockhjälp kanske? :) eller en helt egen tränare som bara lever för dig! eller varför inte låta hon ta alla jobbskift så du bara får mysa me pållarna hela dagarna? 

grymt bra idé, jag vet! ;)


du kan tacka mig senare!
/malin

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tummen upp för dig syster! ;D Vart är adressen till labbet som klonar folk?? <3

2011-09-20 @ 20:58:01
URL: http://systrarnawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0