Handlings-sugen igen!

Har suttit en stund och tittat på tradera.. funderade över å köpa lite saker jag behöver.Dels ett bett som jag vill ha ganska snart =P Hittade dock inget på tradera så funderar på att beställa nånstanns ist. Hum frågan är bara vart?
Det farliga med det är ju att det lätt kan bli fler saker! Det är ju obra för plånboken haha!

Men vad gör man inte för dom älskade hästarna. Dom vill säkert ha alla saker lika mkt osm jag vill haha :)
Längtar faktiskt tills imorgon bitti när jag får gå ut till dom igen <3
Jag kan bli på riktigt dåligt humör om jag inte hinner/får vara med hästarna så mkt som jag tänkt och vill. Lustigt det där. Men dom är verkligen mitt allt!

               / Emelie

ps, tror det får bli från hööks =P det avr länge sen jag beställde något där.. haha :) ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0