Godmorgon

Först lite gnäll , när får jag en riktigt ordentlig sovmorgon nån gång? =P Jaja, ja vet det är helt å hållet självvalt att pyssla med det jag gör, men ändå. De känns så surt när karln jämt å städigt får ligga å sova tills han vaknar medans jag får gå upp å fixa allt med djuren =P men men. det känns ju alltid bättre när man kommer ut till stallet :D

Snart kommer karlns far hit , vi ska bygga på höskullen. Får se hur mkt vi hinner idag, förhoppningsvis blir den klar snart :) Då kan min hyresgäst få flytta in! haha men just det, då kanske jag får sovmorgon någon dag ^^
Jag hoppas vi inte håller på ända till kvällen för jag vill hinna rida båda hästarna också :) och sååå borde jag handla lite mat å =P  De blir nog bra i slutändan!
Tänkte äta lite frukost nu och sen får se om jag hinner ut och fixa stallet klart innan vi ska börja bygga (:


Malins stall :) Och Emmas pollehäst Nicke :)

           / Emelie

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack så himla mycket för hjälpen!! :o :D

2011-09-04 @ 10:19:35
URL: http://klemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0