gårdagens dressyr

åkte och red iallafall igår, jag tänkte.. äh, vafan! ja hinner med allt ändå!:) vill träffa sune! 

hann jag?
jo näästan. det blev pizza istället för hemlagat:P menmen. 
dusch och fix sen vidare mot gustafs på lite fest. senare krogen med en härlig karl som bjöd. helt rätt;) många grattiskramar m.m m.m. 
Kvällen va okej, men haft roligare.. 


Ja, ridpasset då? :) vi red på banan, dressyr! red igenom båda programmen så vitt jag kom ihåg dom.. *nanana*

men eftersom emma drog till ikea och hööks försvann min filmare!:O oh no!
så måste nog erkänna att jag har en känsla av att bli underkänd på min utmaning!! jag har ju inget bevis! :((
sista dagen är ju idag och sune ska besiktas-ingen ridning.. snyft o snörvel..
får be snällt om en ny chans kanske..? :) 




i vilket fall som helst, sune kändes jättebra! 
Jag jobbade mycket med min sits. som tex sitta ner i traven vilket jag har rätt svårt för, men det gick bra med dressyrläder på stiglädren.:) sune jobbade fint o mjukt och allt klaffade! :) 
Härligt ridpass!!



Och idag vid ca 17.00 kommer förhoppningsvis besiktningen ske. annars vet jag inte vad jag ska ta mig till! blir ju aldrig av..:P 
Börjar bli nervös men ja hinner nog bli mer nervös. äh fan. de SKA gå bra!
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0