Fundera hit och fundera dit

Imorgon funderar jag på att genomföra utmaningen jag fått utav Malin. Tänkte en tanke ifall att jag skulle ha åkt till ridhuset och hoppa barbacka.. eller om det blir hemma i byn.. vi får se (: Helst åker ja till ridhuset, där det finns lite bättre hindermaterial ^^

Kom nyss in efter att ha klippt gräset på min lilla ridbana.( om det är mkt stavfel beror det på att mina fingrar typ frös bort ute haha) Skulle verkligen vilja ha riktigt underlag där, trästaket och lyse =P Oooch så lite hindermaterial ;) De vore kanon de!

Dagens Hiss: Till min älskade Karetino som ni säkert förstår :D
Dagens Diss: Till dom personer som vi kan kalla för glädjedödare, eller energislukare. Ursh för er! Sånna ska man verkligen inte bry sig om. Då är det bara att sköta sitt eget, hitta självkänslan och självförtroendet och gå vidare!

En fundering...har eventuellt en till överraskning för lilla syster.Kom på en lite rolig sak alles nyss som jag eventuellt ska fixa. Har tänkt på det tidigare också, vet inte riktigt varför jag inte tagit tag i saken.. Nåväl, törs  inte säge mer om det nu =P


Ska snart ta in hästarna för natten :) Ska fixa lite special mat som dom ska få provsmaka, Slobber Mash heter det, ett foder från Pavo. Det är enda provpåsen jag har kvar från förra John träningen. Tycker dom om det så kommer jag troligtvis att köpa en sån säck också (:

            / Emelie

Kommentarer
Postat av: Denise

Om du genoför utmaningen fotar/filmar jag gärna!

2011-09-04 @ 07:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0