fredagen räddad!

Massa tack till Emelie som hjälper mig i morgon! :) 
Du är guld värd!! vet inte hur jag skulle hinna annars. 
Ska ju nämligen jobba en långdag (morgon till kväll) o skulle varit himla svårt o hinna med tre boxar..
men nu blir ju tillochmed sune riden!:) och även nicke o heffe å. 

känns skitbra då slipper han stå två dagar den här veckan. jag försöker låta mina hästar ha ungefär en vilodag i veckan, och den fick sune när jag var som sjukast vilken dag de nu var. den här veckan är så snurrig! noll koll på dagarna. vet att de e fredag i morgon iallafall.. 

Tack, än en gång, Tack Emelie! :) 




så jag ska iallafall ta ut och in hästarna + fixa hö o kraftfoder. :) fredag kväll blir lugn, då jag ska upp vid 05.00 och ta ut hästarna för o sedan följa emelie på tävling i insjön! :) Karetinos debut, spännande! måste gå upp så tidigt då vi ska ses i djurås vid sjusnåret.. men de e väl bara skönt för hästarna o komma ut tidigt.


/Malin
lortig sunelur, mulle o emlan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0