Ett rykte kan bli sanning

Längtar tills imorgon :) Då är det John träning igen. Känns bra det, så är vi redo inför lördagen sen (; SKa bli kulkul! Om jag hinner rida Pim imorgon också (beror på när jobbet slutar) tänkte jag dressyra lite. Försöka rida igenom dressyrprogrammet.. hihi min lilla stjärna<3


Dagens Hiss: till alla som hjälper mig och ställer upp för mig :) Ni anar inte hur mkt det betyder <3 Så glad över allt ;D
Dagens Diss: till folk som inte kan sköta sitt eget utan måste prata dumt om andras och lägga sig i. Man ska vara snäll mot varandra och hålla mun om det inte är något vettigt att säga.. Inte få för sig saker, och om man nu får sör sig saker så kan man ta upp det med personen i fråga om man nu är så orolig. Inte prata runt med andra om det. Ett rykte skapas så otroligt fort, från mun till mun. Tillslut har det blivit till en sanning. Tänk på vad ni säger snälla gott folk.

          / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0