En lite piggare Emelie

Nu så är jag lite piggare igen, fast nu är det ju snart läggdags ;) Men men lite frisk luft och pyssel i stallet gör susen! Hästarna är inne och nattade för kvällen, Pim får sova i sina BoT saker (: Frida kom och red lite och Annalena också på Lady, jag red fram Lady åt henne så hon tog skänkeln lite bättre. Tror de vart lite skillnad faktiskt :) Dom red igenom Lb:1an, gick bra :)

Här har ni Cisco :)

Imorgon då.. Ja då är det massor som ska göras! På förmiddagen ska helst 3 hästar motioneras, K får en tur i skogen så han inte är trött tills imorgon, Pim får också en vända ut men istället göra av med lite energi, eventuellt att jag rider igenom programmet en sväng. Det visar sig. Sen är stackars Elina sjuk så ska försöka hinna med att ta ut hennes lilla skrutt på en tur också. Man skulle kanske ha klonat sig ändå ;)
Mocka och fixa klart stallet ska också göras på förmiddagen + hämta hinder som vi får låna till tävlingen :D
Vid 2 bör jag åka mot Sune. Är bra om jag är där till 3 typ å kan börja packa in sakerna å göra iordning pollehäst tills syster kommer.
Sen åker vi mot Sun-shine..
Och vad händer sen då? Joo-- kl 17.00 har jag hoppträning på ridbanan, då ska dom få hoppa titthindren, vattenmattan åsådär. Öva lite inför söndagen. Som det ser ut nu så blir dom ca 5 stycken :)
Och efter de ska jag och Malin ut på ett äventyr.. Ni får veta sen :)
Och efter de ska 4 hästar knoppas och göras redo + alla utrustning!

En kanon dag med andra ord :D Jag ska komma upp i tid ;)

Hoppas inte K har för kort man för att knoppa =P Vart en liten miss där när han va hos frisören tror ja ;)

          / Emelie

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

- Tack så mycket! :D

Eran blogg är också jätte fin! :)



Kram <3

2011-09-30 @ 11:20:26
URL: http://jamtlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0