Dressyr!

vad tiden går fort! då är frågan hur f*n hinner emelie med allt de hon gör om dagarna.? fortsätter bli ett mysterium :) 

Jag var iallafall vilket som tvungen att ta hand om lite hushållssysslor (disk), innan ja kunde sätta mig här. 


Nu har vi hö på skullen!! :D 
40 balar var, och de va fanimej inga små balar. puh:) 
men mkt fint hö!:) 


Dressyrpass blev det. Så nu är utmaningen genomförd!!:) 
dock är filmen på operation hos emma, alltså fixa musik till. hade ingen när jag red tyvärr!
men ett LB:1 programm blev de.:) o de får ni se i morgon senast!:) 
dock så var jag inte helt nöjd med ritten. 



Och nästan nära en hästkrock också pga missförstånd. :S men de gick bra. haha.
jag var inte själv på ridbanan nämligen. :)


fick fel galopp när jag skulle ha höger, så den galoppvolten blev felfelfel!


Men vart iallafall någolunda nöjd över hur jag satt ner i sadeln när vi red den ökade traven. bättre än när ja bara tränat på de, var lättare när det var mer "på allvar" på nå vis.. 


men, fortfarande mycket o jobba på:) 





bråkade lite på han o ville han skulle lyssna noga på skänkeln. 
han blev sur o gjorde nån liten bock men jag gav mig inte, tillslut lyssnade han bra o båda va nöjda!:) 
Det blir ju lixom inte bra om han skiter i skänklarna :S ;)
//Malin



/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0