Det var på tiden!

haha :) Har tänkt på det länge och väl.. Och nu äntligen blir det av. Ja alltså, att färga mitt hår =P Då kanske det känns bättre sen! Det tror jag på (:

Så fort jag är klart med det sticker jag ut till stallet <3

Blir lite irriterad när jag fortfarande inte hört något från överraskningen jag planerat åt syster.. Hon fyller ju år väldigt snart, såå det börjar bli ganska brottom med den.. Får nog kolla upp det där hur de är tänkt egentligen (:
Vore ju bra om överraskningen vart i samband med födelsedagen liksom =P


Sitter och funderar på om jag ska anmäla mig och K till Falun.. Bäst att ja kollar upp det, är osäker om anmälningstiden har gått ut =O

           / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0