Det Närmar Sig..

Malins födelsedag alltså :) Imorgon fyller lilla lillasyster år :D
Min överraskning har inte planerats färdigt riktigt.. men blir nog till veckan som kommer iaf! Synd att det inte blir på hennes dag, men hon ska iallafall få veta vad det är :) Hoppas hon blir glad!


    ( säg inget om ridstilen tack ^^ )

Finns massor som jag längtar till nu :)
*alla tävlingar med båda hästarna
*träningar, både där jag får träna och träningar som jag håller i
*Team Ö-V
*Hubertusjakten
*Globen
å säkert en massa mer (:


Nästa vecka är det John träning igen. Funderar vilken av pollehästarna som ska få åka med.. Det lutar åt Karetino, bara hovis hinner komma innan. Hans skor sitter löst :( = dagens diss! Jag hoppas att hon hinner komma innan, det vore bra om han fick hoppa då för han ska ju startas helgen efter (:

          / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0