DEN känslan ni vet..

Denna underbara känsla när man tsm med sin häst blir ett! Hade den idag när jag red Pim <3 Trodde hon skulle vara ganska spänd, nervös och pigg. Dels eftersom hon vilade igår och dels eftersom det blåder på ganska rejält ute. Men inte då :D Hon var avslappnad,lyhörd, mjuk och fin <3 Det var bara att sitta där, använde knappt tygeln utan det var bara att sitta och rida ;) Hon är ju otroligt känslig denna häst, och dagar som denna när hon är avslappnad och lyssnar så känns de såå himla lätt :D Kändes så himla bra! Duktiga, fina älskade pollehäst <3



Nu är det dags för mig att bege mig mot hedemora å fixa de där som lär fixas. Skönt att ha det gjort sen iaf. Imorgon ska jag och Pim fara till ridhuset och hoppa lite :) Tänkte bygga en linje och en kombination, med "titt" givetvis. Hon kan bli lite osäker i kombinationer därför ska vi känna igenom det inför lördagen ;)

               / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0