Dagens träning

Bestod utav NH-träning =P
 K hade typ damp..han verkar tycka det där e riktigt skoj å tar alla tillfället i akt när han får springa att hoppa hit å dit. Och så gör han sina knasiga ljud =P

Nu kallar jobbet igen så det är bäst att dra på sig varselbyxorna och ge sig iväg. Tycker de blir tidigare å tidigare varja dag =S Men men, börjar ja tidigt nu så slutar ja ju tidigare också (: Får hoppas det flyter på bra i skogen inatt. Jag som hade tänkt åka in i tid så jag hann köpa nya skär till klippmaskinen idag.. men icke då. Jag får ta det imorgon istället (:

Dagens Hiss: Lite tjatigt av mig kanske, men att det snart är helg (: mm love it!
Dagens Diss: eller kanske nattens, (okej de här kommer låta typ supervuxet/gammalt) men dumma radiosporten som tar tid ifrån karlavagnen när jag bestämmt mig för att lysnna!

Jag hoppas lillasyster håller er uppdaterade med lite bloggande så småningom, nu kallar jobbet!

            / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0