dagens ridpass

red sune på ridbanan idag, dressyr blev de! :)
Jobbade med lite mjukgörande och försökte minnas LC ettan. tror de gick någolunda rätt enligt det programmet. rätt så bra för min del då jag lätt får dålig fantasi när jag rider ensam, synd nog. efter de tränade vi galoppombyten, red i en åtta. han skötte sig så bra! han är så duktig! jag som inte haft någon sån häst som kunnat galoppombyten osv, så kändes de jättekul o man blev lite stolt:)
dock lite smått busig med några bocksprång i början av galoppen men annars var han jättesnäll, bara kul när han busar lite! :)
Jag red med snodden idag, halsförlängare även kallat. första gången jag hade de på han o de funkade bra tyckte jag:)


/Malin
bild från förra veckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0