Då var det dags igen!

Pim skruttan är riden en tur i skogen :) Gick bra, förutom att vi blev typ anfallna av nå äckliga småkryyp med vingar som ville sitta i hennes päls :( Vi sprang ifrån dom och dom som höll sej kvar mosade jag bort med spöt =P Äckliga kryp får inte finnas på fina prinsessan <3
Eftersom att hösten är här hade vi ett ljusbrunt schabrak med höstlöv på ;)

Nu är det dags för mig att fara till jobbet, fick sms om att fleecetäckerna med hals har kommit :) eller nej, jag får hämta dom tidigast kl 17:00 idag.. suck får bli imorgon då :) Men de andra har fortfarande inte kommit :(
 

Det går bra för nakenfisen också :) Han verkar inte frysa. hihi (: Han får vila idag eftersom att jag mååste åka nu..

Idag beställs schabraken till Team Ö-V , spännande! ;D
Träffade föresten Ulrika igår, hon skulle beställa hem priser till km i helgen ;) kanoners!

Ha en bra dag!
 
  / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0