bullbak

inte kunnat skriva tidigare. karln vakna vid ett så de va lite svårt o sitta vid datorn när han ligger o sover:P men nu så!:) Idag har jag hunnit ta ut hästarna tillsammans med emma, som kom hem i morse :D mockade också.
sen åkte jag o handlade, grejade lite hemma o nu bakar ja bullar! :) jävla fart på mig idag! blir både kanel o vanilj.

o jag kan prata lite bättre också, kalas! 
sen ska jag o emma rida ut en sväng:) kul, de va länge sen! 

och så ska jag prova två andra sadlar på sune i veckan också. den ena är min redan, fast abbe har den. men om det passar ska lena få låna westernsadeln jag har istället.:) gick bra för henne för hon gillar såna sadlar bättre, kan inte bli bättre då ju. bara den passar på sune vill säga. 

/Malin
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0