brist på ridtäcken..

igår diskuterade jag och emelie på telefon hur många ridtäcken/ländtäcken vi hade. 
jag har ett ländtäcke, fleecefodrat regn. och ett ridtäcke,reflex. 
emelie hade.. vad var de? sju stycken..!? 

jag säger då de! har tänkt köpa ett ridtäcke jättejättelänge, men inte blivit nå av de. vill ha ett i ylle o ett i regntätt material med fleece inuti. mys :) tänkte köpa de på globen horse show förra året men hittade inget, få se hur de blir iår nu då.. :) 

jag tycker det är mycket finare med ridtäcke, dvs det går framför sadeln. istället för ländtäcket som bara är på rumpan på hästen..

Mocca look Ridtäcke marinblå
Ridtäcke bäver vit
Ridtäcke sverige
haha gillade sverigetäcket på nåvis, men de vet ni ju redan att ja tycker såna täcken m.m är snygga..:)
exklusive horsewear




//Malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0