Blandat

Jag bugar och bockar och tackar så mycket för godkännandet ;) Självklart kommer en ny utmaning till syster, men inte idag. Jag ska sova på saken först få se om jag kan klura ut något roligt (: Lite ideer har jag.. men aa. får se vet det blir för något.



Dagens Hiss: Till lediga dagar när man kan rida hur mkt som helst (: Jag börjar nog jobba med det ist. haha! Åka runt och rida andras hästar (; Nåväl, man måste ju få drömma iaf.
Dagens Diss: Vet inte om ja törs berätta det riktigt.. me-en det va att ja mitt klappträ inte tänker längre än hårfärgen visar. Alltså.. ja skulle ta in hästarna, klockan vart ju ganska sent så va helt säker på att det bara var mina kvar. Gick och hämtade K först, ropade på honom och han kom glatt galopperandes till mig. Perfekt. In med honom i boxen och iväg till den andra hagen och hämtade Pim som stod och väntade. När jag gått tillbaka till stallet ser jag några små svarta figurer komma springades på vår gård.. ååånej! Dracula och Frodo var tydligen kvar i hagen =O Det visste inte jag! Och inte såg jag dom! Men där kom dom glada i hågen, lösa och tänkte traska hem självmant.. som tur va fick jag tag i Dracula med ena handen, hade fortfarande Pim i den andra. Och karln fick tag i lilla busfröt Frodo, han ville inte alls bli fångad först men jag, Pim & Dracula agerade stoppkloss så han kom inte förbi :) haha de va lite galet. Så en diss till mig då alltså som inte tänkte på det =P


Nåväl, nu måste jag faktiskt göra kväller. Klockan är på tog för mkt och jag ska upp typ 4a.. haha :) Kul för mig!
Imorgon ska jag hålla lektion på kvällen, hoppas jag hinner rida K innan. Pim ska gå på lektionen med Frida.
Nattinatt (:



           / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0