äntligen

Nu har jag fått bilderna av emma! :D
det var bilder från longeringen och så tog vi lite snygga bilder på grabben också, dom dyker snart upp!:) 

så kul att hon har en systemkamera, och så kul att hon tycker om o fota. väldigt duktig på de å ju:) 
jag och sune ställer mer än gärna upp som modeller!;) 




Dagen i stallet blev mest stallpyssel som ja skrev tidigare, tänkte gå en snoa med sune men han fick en genomputsning istället, klockan bara rann iväg..:S

Jag borstade iallafall av 5 schabrak jag ska sälja i morgon till min gamla stallhyresvärd:) hon kommer till mitt jobb och hämtar upp dom i morrn. skönt o få undan lite så man har plats till annat :) 


Sen så smörjde jag sadeln. tvålade o fettade in den. så nu hoppas ja den slutar knarra. ;) 
den har gjort de sen jag hämtade hem den, så hoppas den håller tyst nu:)



borstade även av två till schabrak som ska på tvätt. agriaschabraket och ett vitt som jag ska ha på dressyrKM. måste ju va snygga då.:) knoppar blir de å. gudars!! 


inte säker om malin och knoppar går ihop så bra, men ja lär väl;)
det är ju trots allt dressyr vi talar om.


men söndagen=hoppningen blir de inte en enda knoppjävel, då blir de luvan på istället!:) inte bestämt mig än vad vi ska ha för färgmatchning på oss ännu, antingen brunt/beige eller marinblått. :) 



smakprov..

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0