2 av 5..

Ridtur 1: Karetino, red lite dressyr på en åker. Övergångar, sidförflyttning och glp fattningar, red i en 8:a. Ställning och böjning, ja det funkade kanon :) Han kändes lyhörd och uppmärksam, gjorde det jag bad om. Med lite protest, men jobbade på sen. Duktiga ponnyn <3

Ridtur 2: Tog ut Pim på en skritttur kring byn och skogen. Solen sken och allt var så rart så ;) Klättrade lite i några backar också.

Försökte ta lite bilder, me-hen kameran muppa igen. Men nu är den nyladdad tills ja ska fara till resterande kusar som vill ridas =P
Annalena ska följa med som lite hjälp och fotograf (: Får se hur många jag hinner rida innan klockan blir alltför mycket.. Måste hinna fixa inför tävlingen imorgon också :)
Nu ska jag slänga i mig lite mat! Ladda batterierna i mig själv också haha..

               / Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0