Vi är tillbaka! :D

Hej på er!
Gårdagen var totalt full med olika aktiviteter, den började med att jag tog ut hästar och fixade stallet, sen hämtade vi hinder som vi får låna till hoppningen på söndag. Därefter red jag, sen handlade jag mat -lagade mat så karln vart nöjd ;) På med transporten, åkte mot borlänge för att hämta Malin & Sune. Våra priser hanninte komma så vi fick först lov att åka till Aubiose och fixa det. Därefter försöka lasta Sune som var lite halv sur, och märkte nog väl att vi hade lite brottom. In kom han tillslut iaf och iväg ca 30-40 min sen. Framme i Sunnansjö, lite hoppträning, telefonen ringde - utryckning till en extra träning i Pärlby. Sedan vidare på äventyr med Malin ( hon berättar sen), sen hem fixa med all packning, knoppa 4 hästar *pust ja som får ont i fingrarna efter en* Sen.. va.. klockan massor =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0