varför vill inte TDB som jag vill för?

Hej på er!

Idag hade Sunelur en välförtjänt vilodag efter helgen.
så jag passade på o smörja träns och förbygeln, igen. det blev då riktigt skitigt under jakten, men de var det värt!

ska planera upp veckan som kommer inför rättvik. ska anmäla mig också, efteranmälning. 

verkar dock inte vilja funka för mig. uh panik.. ja vill dit o tävla ju! 
dumma dator,tdb,internet...:P  :( 

hoppas vi kommer med annars blir ja fasen olycklig....


jag vet de har varit dåligt med bloggande på sistone men då kan de va.. 
har mycket o göra om dagarna så datorn kommer lite åt sidan. :) 
hoppas ni står ut, men de kommer ju iaf inlägg nästan varje dag.;)
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0