Trött efter tävlingshelgen

Medans jag kommer ihåg det så hade någon Sara kommenterat och undrat om en bild på Pim om den var från tävlingen och om bettet, ja det var från klubbdressyren och det var valfritt bett. Det är ett "jaktbett" provade rida med vanligt tränsbett först men det kändes inte bra för dagen, därför provade jag det bettet. Hon blir lugnare och jag kan ge finare hjälper. Lite svårt att beskriva i ord hur denna hästen är, men dom som vet dom förstår (:

Och trött ja det är bara förnamnet på vad jag varit denna eftermiddag =P
Verkligen fullt upp! Puh.. Tur att man har lite minne iaf så att man kommer ihåg allt..papper till sekitariatet,banskiss,speaker-papper,funktionärer-vem kan vara vart, hjälpa dom som vill ha hjälp,tvätta hinder,organisera gästhagar,parkering,startlistor, informera alla om allt och dessutom tävla själv.. ja pust, det är tur att vi är en liten klubb så alla kan hjälpas åt (; Tycker att vår hopptävling vart riktigt lyckad och jag hoppas att alla andra tyckte det också. Relativt många startande för att vara våran lilla klubb och mkt publik!
Kan visa lite bilder senare :)


Karetino skötte sig bra under dagen, dock glömde jag ju martingalen min :( Dumt. fick inte igenom förhållningrna så vi kom nära på något räcke i båda klasserna vilket resulterade i att han rev. Kan dessvärre inte vara nöjd med min prestation, men nåväl. Startade även Elinas Cisco. Karetino startade jag i 80,90 och Cisco i 90cm. Han vart sur eftersom jag hade sporrar på mig, men tyckte ändå att jag fick igenom det och honom vart jag nöjd med efter ritten (: Hoppas Elina inte tyckte det såg alltför jäkligt ut haha ;)

haha va lågt de ser ut :) skruttponny <3

            / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0