Tre trotsade regnet

Det var en väldigt lång jobb dag idag.. Den hade blivit alles perfekt om jag inte fått lov att lasta containerbilen och om ja inte behövt vänta på skiftbyte =( Men men. Imorgon har ja planerat annan körning så att jag får sluta tidigt eftersom det är hoppträning för John ;D ! Måste komma ihåg att ta med pengar så jag kan köpa Pavo foder också :) Pelletsen till Mr K och Slobber mash till dom båda <3 Karetino tycker om det nu, och Pim älskade det fortfarande ;) Kanske borde ta med kameran ut någon kväll så ni får se hur söta dom blir om mulen haha !



Det har regnat typ heela dagen.. Men vi bestämde ju redan igår att vi skulle rida ut, och sagt å gjort :)
En regnig, men ganska mysig barbacka tur vart det runt i byn (eftersom det var mörkt och jag är mörkrädd så då rider jag där det finns lyse..) .
Karetino kändes pigg :) Hoppas vi hittar en bra känsla imorgon på träningen! <3
Frida & Annalena red också med.

             / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0