Träningar & klippning av pollehästar

Dåså var transporten full med hö åt dom små hästarna :)
Har hjälpt mattias en del med hans lilla vagn till lastebilen också =P Funderar på att starta en nybörjargrupp, finns eventuellt några som är intresserade.. Ska fundera lite mer på det (: plus alla andra planer som far runt i skallen på en haha!

På måndag åkler jag som det ser ut till borlänge å klipper en pollehäst och därefter tränar systeryster :) Ska bli kul att träffa dom igen! Då jäklar blir det träna av ;)

Imorgon bitti kommer en liten ponni till stallet, även han ska klippas ;) Sen väntar en dressyrträning och en hoppträning! Även det ska bli kul :D


Kvällen då.. jaa får se vad den har att erbjuda (: Vill helst mysa ner mig i soffan och se på film faktiskt. Vill att denna ondskefulla förkylning ska gå och döö! =P

Pratade med Anna på Pärlby idag om Haloween hoppning.. Har ja sagt de föresten? =S Haha ! Känner mig lite snurrig.. Tänkte oss ha lite maskerad tema, valfrittt givetvis och så delas ett special pris ut till bästa utklädnad. Borde vara ett junior pris och senior pris tycker jag :) Eller ja menar.. Bestämmer jag naturligtvis ;)
Undra va man ska klä ut sig till.. nått bra.. men Braaa musik till.. mmm ;)

      / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0