torsdag

atlas är här hos mig! alltid lika roligt. hittade han i en bil idag efter jobbet. nämligen så att jag e hundvakt åt emelie för hon är ute o äventyrar lite, hoppas det går bra för henne!:) 




red ut idag, måste galoppera mer ute i skogen/ på åkrar när jag e själv så han blir van. jäklar vilken oxe han blir :) stark grabb!


känner mig inte alls beredd på hubertusjakt på lördag! tiden går så fort.. ville ju lastträna innan, få i broddar, smörja m.m. får se hur mycket jag hinner med i morgon.. :/ 
hoppas de e kul iaf o han sköter sig o att det går bra!:) 
och allt jag slipper stressa till jobbet efteråt.. puh.. :) 


Igår red jag på ridbanan (haft lite strul med datorn så inte kunnat blogga).. det gick bra tillslut. när jag får rätt tänk o e stenhård mot mig själv på min sits, faller allt annat på plats. kändes riktigt bra tillslut, sune e duktig.








/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0