Supernöjd över tävlingsdagen!

Supernöjd med dagen! :) 

I 90 cm så gick rundan suveränt, det var lugnt o fint o hade jättebra tänk hela vägen. dock så skulle jag tryckt av han lite på sista hindret där han petade en bom, men supernöjd ändå. duktiga häst! 



Sen efteranmälde jag oss på 1 meter också. han verkar tycka det är riktigt roligt. :) och jag med!
i den klassen fick vi 8 fel i grunden, men är nöjd ändå. han har skött sig så bra hela dagen!
andra gången vi red i ridhus och första gången vi hoppade i ett. rättviks körhall är stor och ljus!
jag ska försöka åka och hoppträna regelbundet i Lisselhagas ridhus i Gustafs nu över vintern, för och hålla igång hoppningen. iallafall den tiden då han inte har vila.
Iallafall, jag fick mersmak av tävlandet och nu är min och sunes tävlingsdebut gjord! både 90 och 1m.
längtar tills nästa års tävlingar börjar gå av stapeln! ;) dåni! 
Få se om det blir nå lagtävlade också, det lutar åt det. skoj!



lite bilder blev det som kommer upp sen, även filmer som emelie sa. :) 
Sova framför tvn nu? låter som en bra idé för jag är trött! meen de vare värt! :) 



/MALIN



en bild på när vi rider på ridbanan för ett tag sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0