spåna mig hit och och spåna mig dit

Tänkte bara tala om att jag hittade lite roligt på internet, tror faktiskt det var precis vad jag letade efter :) NU ska jag spåna vidare på detta.. Kommer även ge något för Team Ö-V så småningom :) Snart är det ju dags för vårat första möte! Kuul! Hoppas alla kommer och är riktigt taggade ;)



Här ser vi en nååågot fail hälsning.. Tur du är söt Pimmi <3 ;)
Nåväl, nej dags att ge sig ut i stallet och pyssla om hästarna lite granna. Undra om man ska skämma bort dom med mash idag också? =P Nu hoppas jag att jag imorgon vaknar upp och är helt frisk, eftersom att jag har offrat en hel eftermiddag till att vara inne. Okej deal? :)



/ Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0