söndagen, hoppning

hinner med ett snabbt inlägg innan jobbet kallar. :) 

jag va helt slut igår när jag kom hem. tiggde åt mig en pizza av karln o tog de lugnt. den fäljde jag med emma o dom andra stalltjejerna + emmas pojkvän på spöktur. det finns en skiva som heter "det spökar i borlänge", så man åker runt med bilen till dom olika ställena. inge läskigt alls, och det om hovgården(där hästarna står) så¨visste man ju allt som dom sa redan. de va inge nytt... 
för er som inte vet..ja, det spökar där! 



över till något roligare!:) 
måste börja med o berätta att när vi lastade igår och skulle åka hem gick sune in i transporten utan o blinka!! inte minsta tvekan! älskade häst! 
han var nog trött efter helgen o orkade inte jävlas, hihi. han har skött sig så bra den här helgen! :) riktigt stolt! otroligt bra träning för honom, allihop!
Hoppningen då, jag o sune hoppade clear round 80 cm och 2fas (KM) på 90 cm. 
clearrounden blev felfri:) det kändes jättebra! 
andra klassen stannade han på ett smalt hinder men vi tog om de o tog oss runt. 12 fel, vi rev två hinder tror jag.
nöjd ändå! tror jag tappade koncentrationen efter stoppet, de va lite synd.. menmen! bara o kämpa vidare :) 


måste jobba på min sits i hoppet ser ja, följa med med o "krypa ihop" 


så nöjd över sune o våran prestation. :)
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0