Snart är det bara du och jag <3

Efter tävlingen i Rättvik med Mr. K så kommer han att få en välförtjänt vila :) Det kan han behöva! Så mycket intryck som han haft å allt han lärt sig. <3 Vet inte riktigt hur länge men iaf hela november =P

Dåå har jag bara pimmsan att lägga all tiden på ;) Tänkte jobba mkt med dressyren då. Har ju faktiskt ett ridhuskort som jag kan utnyttja mera ^^ Det komemr säkert kännas lite tokigt att bara rida en häst om dagarna, men ser ändå fram emot det. Ska bli kul att lägga all energi på henne :) Hon kommer också att få följa med på John träningarna.. =P Hon har ju -hittills iallafall- tyckt att det är ruskigt kul att hoppa hemma :) Så då får hon hoppa in och så åker vi och har lite roligt <3

Har inte klippt Pim än, tänkte att jag skulle vänta litegrann. Och det har jag gjort nu, hon e ganska lurvig faktiskt haha ^^ Så snart åker nog hennes päls av den med =P

En sommrig bild på oss (: Minns inte ens från vilken sommar haha ^^

Får se om vi nästa år vågar oss ut på någon dressyrtävling.. =O kanske en.. en liten ;) Men vi har massor att träna på tills dess!
Ska skruva i brodd på henne också, men det blir nog i helgen när jag har mera tid :)

            / Emelie


Det är inte många som förstår hur mycket jag tycker om dej Pim <3 Du är min prinsessa, vi har gått igenom så mycket tillsammans. Många motgångar -men också framgångar. Och bara för att du min vän, inte vill som jag vill så sviker jag dig inte. Så många säger så mycket, men få förstår. <3


Kommentarer
Postat av: Lollo

Hej! jätte fin blogg ni har! =) Den där Pim är ju en urläcker häst! vad är de för stam o vart har du köpt henne??



Hälsingar Lollo i Jkp

2011-10-23 @ 21:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0