Snälla Elina!

Kom just å tänka på Malins lilla utmaning med reflexer.. (= Det är kanske dags att genomföra den! Får se om det kan bli imorgon.. Frågade Frida om hon ville följa med ut på en tur när jag kommer hem efter jobbet, och det ville hon :) Det kan säkerligen bli trevligt. Mr K verkade ganska trött idag,.. han såg trött ut å stod och gäspade och gäspade i hagen (;

Nu är dom iaf nattade :)

Tok-fian som är inhyrd i stallet hade varit gullig å fixat mina boxar idag också! =O Vadå service ! Kanske borde bygga större , med fler boxar å hästar så kan jag anställa henne på de där hihi ^^
Dessutom fick jag transportskydd av henne ! :D Som passar på den stora herren K !! :D haha hur bra som helst! Söta va dom också ;) Han har ju fårr låna pimmsans, men dom är alles för små för honom, för korta liksom.
Men nu har dom varsina ;D
Hade inte med kameran ut, ni får se bilder en annan dag :)

Hittade en bild på Malin och Sune :) Saknar dom massor <3

Nu är det dags för mig att göra kväller.

             / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0